zondag 11 november 2012

Kerstengeltjes in modderbaden!


Elk jaar in december, spelen Tania (mijn baas) en ik even voor kerst engel, en geven we onze klanten allemaal een klein cadeautje mee. En aangezien het alweer bijna kerstmis is, ging ik vandaag alvast de stad in om iets leuks te zoeken! 

lees verder!







we zijn allebei dol op van die natuurlijke verzorgingsspulletjes, met echte modder en honing, cacao boters, van dat ver-weg-gistans zeezout, bloementjes, kokosnoot, van dat shea-spul.... en dat soort dingen :) 

ik moet zeggen, na gebruik ziet mijn bad er niet altijd even aantrekkelijk uit, modderkorrels op de bodem, groene planten sporen op de randjes, de muren hebben een rood kleurtje gekregen van de henna... en als ik mijn bad uitstap ga ik waarschijnlijk weer vol op mijn 'smoel' door zo'n klein restje van die vettige cacao boter!
Je moet er wat voor over hebben, maar ik garandeer je, dat is het meer dat heel erg super veel waard:)

En daarom leek het ons leuk om onze klanten allemaal zo'n heerlijk bad verwennerijtje mee te geven als cadeautje. 
maar, waar kan ik dat halen zei langejan? bij 'BOMBCOSMETICS' zei ringeling. 
dus daar ging ze gauw naar toe, dat kleine ding. 
nouja, zo klein ben ik nou ook weer niet. :)


start operatie 'BOMB' ! 

in Maastricht word Bomb Cosmetics verkocht in het winkelcentrum Mosea Forum, als je opzoek bent naar andere verkooppunten in nederland, klik dan even op de roze lettertjes en vul je postcode in!

over Bomb:
- de producten en ingredienten zijn niet getest op dieren.
- alle verpakkingsmaterialen en catalogi zijn gemaakt van pulp of houtsnippers uit duurzame bossen en zijn bedrukt met natuurlijk inkt.
- alle producten van Bomb Cosmetics zijn voor 100% natuurlijk en bevatten voor 70& biologische ingredianten.
- Bomb Cosmetics gelooft in de kracht van essentiele olien, deze verhogen je stemming bij inademen en helpen mee om je huid gezond te houden.

blablabla.. EN, ze hebben heerlijke producten!
een van de favoriete producten van mijn baas zijn de Bad Melts.
die bestaan namelijk gemiddeld ui 20% cacao- en sheaboter, die lekker wegsmelten in het bad, en een soort van cappuccino schuimlaagje achterlaten.
ke word er heerlijk zacht en romig van, voor zover je uberhaupt romig kunt zijn. :)
ze zijn er in heel veel verschillende soorten!


en dat is eigenlijk best wel een groot probleem, want... nu kan ik niet kiezen! ze ruiken ook allemaal zo lekker! via deze link, kom je op een pagina waar je uit al hun verschillende geuren kunt kiezen. als je erop klikt, verschijnt er een lijstje met hun producten in jou favoriete geur! handig he!

Kenden jullie Bomb Cosmetics al?
en welke Bad Melt moet ik kiezen?

naast deze Bad Melts, hebben ze natuurlijk nog heel veel andere dingetjes, laat in een berichtje achter wat jou ervaringen en favoriete producten zijn van Bomb Cosmetics, ik ben heel erg benieuwd!

ik ga lekker in bad!
au revoir,

liefs laila















4 opmerkingen:

  1. Dankje voor je reactie! Ik ben ook nog nooit een andere belgische blog tegengekomen! Klinkt heerlijk, die Bomb Cosmetics, ik had er nog nooit van gehoord. Ik volg je terug. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit gehoord van Bomb Cosmetics, maar ze zien er geweldig uit!
    Leuk dat jullie cadeautjes mee geven aan klanten :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee..
    maar mocht ik ooit zo'n winkel tegen komen, dan ga ik zeker even binnen koekeloeren ;)

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT

    BeantwoordenVerwijderen

naam:
bericht: