woensdag 7 november 2012

Een roze lopende band met dansende palingen






Bij het aller leukste baantje, horen natuurlijk ook de aller leukste personeelsuitjes! Wat dachtje van….








LUNCHEN IN PARIJS BIJ PLANET SUSHI!!!!!
Man wat is werken in de mode toch vermoeiend.  J


Planet Sushi is een roze sushi bar gelegen in het hartje van parijs. Geheel afgestemd naar de wensen van hard werkende burgers (zoals wij). Ze hebben namelijk een eindeloze lopendeband vol met sushi! De broodnodige arbeitsvitamine. Mijn levensbehoefte nr1.


De kaart staat vol met allerlei dingen waar ik nog nooit eerder van had gehoord. Tijgersushi, dansende paling sushi, suhi met geitenkaas en honing, handrolls met frois gras…
en zelfs.. het 8e wereld wonder… crispy maki met nutella!
Die laatste heb ik zelf nog niet geproefd. Niet dat ik niet durfde hoor, maar ik dacht, misschien ook best wel zielig voor de rest van de wereld als ik hier een beetje het 8e wereld wonder voor hun neus vandaan eet. Anders had ik het heus wel gedaan hoor!

ahum.







Iets wat Tania en ik gemeen hebben, is dat we allebei heel erg van lekker pittig houden. Het kon daarom dan ook haast niet anders, als dat we allebij, unaniem! Voor de ‘Red Spicey’ zijn gegaan.  

Dat is, niet over dreven, de aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller
Lekkerste sushi die ik ooit heb gegeten in mijn hele leven. En ik kan je verzekeren, dat zijn er een hoop.



      





Dan volgt hier nu de tip van de dag: vergeet opslag, vergeet salaris verhoging, en al helemaaaal extra vakantiegeld, en stel je baas het volgden de voor: http://www.planetsushi.fr/

Is da nook gelijk de perfecte gelegenheid om het TOCH nog eventje te hebben over, salaris verhoging, opslag…

Au revoir!

laila



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

naam:
bericht: